2013. április 4., csütörtök

Csajok! Nektek is lehet egész évben kockás hasatok!

https://dl.dropbox.com/u/37242261/Peakgirl.hu/peakgirl_szobolya_noemi.jpg

Íme a leghiúbb Peak Girl, Szobonya Noémi, aki egész évben szeret formában lenni, nem hízik el, és mindig kockás a hasa. Noémi kényes a kockahasára, azt pedig csak úgy tudja megőrizni, ha az étkezéseire is odafigyel. Most kiderül milyen trükkel győzni le a falási rohamait vagy az édesség utáni vágyát. Tanulj tőle!


Az év 365 napjából nagyjából 350-ben figyelek az étkezéseimre ennek köszönhetően pedig nem kell megküzdenem a kőkemény versenydiéta nehézségeivel. Szeretem ha kockás a hasam akkor is, amikor nincsen verseny. A versenysúlyom 50 kg, ami versenyen kívül kb. 53-54-re emelkedik. De, ha túllépi 55-t már ki vagyok bukva.

„Egész évben kockás has” módszere - mégis hogyan?

Naponta kb. 200 gramm szénhidrátot eszek egész évben. De ez nem okoz nagy nehézséget, mert bár az édességet szeretem elég finnyás és válogatós vagyok az étkezés terén: csak csirke- és a pulyka-mellfilét eszem meg a hétköznapokban s, de azt minden formában. Egyszerűen riaszt a sok „szemét” kaja és alapjáraton figyelek oda mit és hogyan eszem. Egyébként meg imádok sütni-főzni.

Az ételek elkészítése során pedig odafigyelek az elkészítés módjára , vagyis szeretem átalakítani a klasszikus recepteket. Cukor és egyszerű szénhidrátok helyett új alternatívákat próbálok ki pl. zab, protein, édesítők stb.

Kedvenc újításom az E-z Coat olaj spray, amit minden új receptemhez használok már.

https://dl.dropbox.com/u/37242261/Peakgirl.hu/peakgirl_fitnesz_modell_szinpad.jpg

Mi a falási rohamok leküzdésének titka?

„Hivatalosan” egy héten egyszer tartok csalónapot. A többi napon odafigyelek az étkezéseimre, hiszen ülő munka mellett nem is engedhetem meg magamnak, hogy telezabáljam magam és aztán poshadjak egész nap az irodában. Még ha utána edzeni megyek akkor sem .


Ha rám tör a falási roham vagy valami édesre vágyom, de úgy érzem nem kéne túllőni a célon akkor befalok egy Protein 70 szeletet (esetleg készítek egy protein turmixot). A Protein 70 szelet sokkal jobb, mint a süti vagy egy tábla csoki, hiszen nem tartalmaz valós szénhidrát és zsírt, ellenben nagyon finom. Sokszor eszem egyébként vacsira is Protein 70 szeletet és utána már nem is vagyok éhes az este folyamán.


De egyébként táplálék kiegészítőkkel nagyon szkeptikus vagyok. Én mindennek utána olvasok, összehasonlítok és nemcsak árban, hanem összetételben is. Tehát nem véletlen, hogy Protein 70-et eszem és ennek köszönhetően az sem, hogy egész évben jó formában vagyok.

Ha már úgy alakul, hogy engedek a kísértésnek (sütik, müzlik a gyengéim) akkor edzéssel kompenzálom a dolgot.



Kattints a képre ha megszeretnéd tudni, ha még többet szeretnél tudni Noémi okosságairól!


https://dl.dropbox.com/u/37242261/peak%20protein%20bar.png  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése