2013. december 17., kedd


Nem kell fitnesz modell versenyzőnek lenned, hogy ha jól akarod érezni magad a bőrödben!

peak_palatinus_tunde_dietaA fitnesz modellek szépek, formásak és mindig ragyogóan néznek ki. Sokszor megfordul benned a gondolat, hogy Te is szeretnél ilyen alakot, viszont a bemutatók és a szereplés nem igazán a Te világod? Nem baj nagyon tévedsz, ha hiszed, hogy kizárólag a színpadi csillogás csinálhat belőled bomba nőt! Hidd el, a világot jelentő deszkák nélkül is szuper nőnek érezheted magad és most elmondom Neked hogyan csináld!


Fitnesz modell

peak_palatinus_tunde_varga_timiMár biztosan találkoztál velem, ha mégsem, akkor egy kis alap információként nem árt tudnod rólam, hogy Palatinus Tünde vagyok, a Peak felsőfokú szakedzője és én foglalkozom a szépséges Peak Girl-ök felkészítésével (is).

A lányokkal nagyon jól megértjük egymást és tudják, hogy bízhatnak bennem hiszen gyakorlati tapasztalataim révén segítem őket. Bizony, én is versenyeztem és átéltem a felkészülés többé-kevésbé szép napjait. A versenyzést már 8 éve abbahagytam, viszont az életformám azóta sem változott, így meg tudtam maradni olyannak, amiről anno még én is csak álmodoztam. Most megosztom Veled az én történetem, hogy tanulhass abból, amit én éltem át!


Ahogy már említettem 8 éve nem versenyzem, nem álltam színpadra, habár az edzéseket ugyanúgy megcsináltam, kardióztam, akrobatikáztam és egészen tűrhető formát sikerült tartanom a versenyen kívül is. Egyszer csak jött valami érzés, lustulás vagy elgyengülés, nem is tudom és egyre kevesebb időt töltöttem sporttal. Nem kerestem az időt rá és könnyen lebeszéltem magam róla, ha valami közbeszólt. Az étkezéseknél is elkezdtem sajnálni magam. „Egész eddigi életedben diétáztál, igazán megérdemled most már a finom falatokat!”- suttogta a kisördög, és elcsábított.

 Egy ideig így is éltem és bár éreztem, hogy ez nem az egészség útja, a kifogásokat, a magyarázatokat - hogy miért nem - mindig megtaláltam. Bő fél év után egyre kényelmetlenebbül éreztem magam a bőrömben, a mérleg is ellenem dolgozott, mert sok változást nem mutatott. Ha felugrott volna rám 5-6 kiló 2-3 hónap alatt, akkor biztosan nem nyúlt volna el ennyire a tanulságos folyamatom.


peak_palatinus_tunde_kocogasA mérleg alig 6-7 kilóval mutatott többet egy év után is, viszont sikerült az izmaim nagy részét leapasztanom, cserébe a zsírsejtjeimet növeltem. A finom falatok csak az evés pillanatában okoztak örömöt és a közérzetem se volt kicsattanó. Eljutottam addig a pillanatig, amikor már tényleg, de tényleg megelégeltem ezt az evés-finomfalatok-megérdemlem függőséget. Végül döntöttem és léptem! 

  Kocogni kezdtem otthon. Hadd ne részletezzem az első hetek élményeit, sziklaszilárd meggyőződésem volt, hogy soha nem fog könnyedén menni a futás. Újra elkezdtem a súlyzós edzéseket. Kicsit ismerős volt a régi érzés, de mintha egy másik évszázadban történt volna. Kontrollált étkezésekre váltottam.

Minden egyes kívánós pillanatomban felidéztem magamban, hogy csak addig finom, amíg eszem, utána már nem, sőt akkor rosszabb a bűnbánat miatt.  

 Vártam az eredményt... Külföldről jöhetett, gyalog, mert lassan ért ide. Edzés terén vagy 3 hónap is eltelt, mire jött az első "boldogsághormonos" érzés és nagyjából ez időben kezdtem látni magamon valami változás félét. Addigra már kezdtem jobban érezni magam a bőrömben, energikusabb és élettel teli lettem, mások felé és a szeretteim felé is.

Néha most is megküzdöm azzal, hogy ne győzzön a lustaság, a nasira csábítás ördöge, de erőt veszek magamon. Érdekes módon ez az, amitől erősebbnek érzem magam, és ez tényleg jó érzés!

Fitnesz modell alkat színpad nélkül

peak_palatinus_tunde_dietas_vacsoraTe milyen kifogásokat találsz magadnak? "Nincs rá időm!"

 Nincs magadra heti 3 alkalommal (kezdetnek) 35-45 perc szabadidőd esti tévézés helyett? Bármibe lefogadom, hogy ennél sokkal több időt lehetne összerakni elfecsérelt dolgokra!
A diétás ételek elkészítésének ideje sem tart tovább, mint a hagyományos ételeké, és ha a párod nem akar veled tartani az életreformban, akkor is egy kis odafigyeléssel nagyon egyszerűen meg tudod oldani a problémát.

 A roston csirke mellé egyél natúr salátát, neki pedig készíts hozzá rizsköretet és valami öntetet a húsra. "Nincs rá pénzem!" Konkrétan mire is? Arra, hogy beöltözz egy kényelmes melegítőbe? Emellett a diétás étkezés megdöbbentően gazdaságosabb, mint hinnéd! Nem kell belőle nagy mennyiséget enned, ezzel sokat spórolsz, hidd el! Ha azt hiszed, hogy könnyű a fitnesz modelleknek, mert nekik ott a verseny és az motiválja őket, akkor nagyon tévedsz! A színpadi megmérettetés terhe legalább annyira motiváló, mint amennyire nyomasztó is!

peak_palatinus_tunde_edzes "Kipróbáltam én már mindent, de semmi nem segített!" Megértelek, mert számtalan eredménytelen kimenetelű vagy időszakos diéta kering a világban. A próbálkozás pedig már nyelvtanilag is magába hordozza a kudarc lehetőségét! Ne próbálkozz, csináld! Olyan még nem fordult elő, hogy valaki fél évig, tudatosan étkezzen, sportoljon és ne lenne változás! Te sem leszel kivétel, csak a kitartásodon múlik!

 "Lefogytam egyszer 6-8 kilót, de aztán abbahagytam a diétát és visszajött a leadott kiló!"

Vedd tudomásul, hogy ez folyamatos életmód, amit nem időszakosan kell csinálni, hanem addig, amíg szeretnéd jól érezni magad! "Jó vagyok én már így!"

 Az elhatározás nem kor kérdése! Miért is lenne az? Nem a korod mondatja veled a kifogást, hanem az, hogy elfogadod magadat olyannak, amilyen vagy, és nem teszel ellene semmit. "Fejezd be a kifogások keresését, mert ha akarsz mindig fogsz találni!" Kezdd el saját magad örömére (lesz, hidd el nekem!), külső elvárások nélkül, azzal a tudattal, hogy igenis meg tudom csinálni, mert semmi ördöngősség nincs benne!
peak_feherjedieta_tanulmany
 
Kipróbálod? Segítünk! Első lépésben kérd el ingyenes tanulmányunkat, amiben összefoglaltuk Neked hogyan vághatsz bele az életviteled átalakításába. Az információkkal a kezedben már csak rajtad múlik a kivitelezés. Elakadsz? Nem gond, keress minket bátran! Kattints a képre, ha tovább olvasnál a témában.
peak_palatinus_tunde
 

 Palatinus Tünde - Peak Hungary Tudj meg többet arról, hogyan lehetsz még szebb a Google+ oldalunkon!  

A peakshop.hu oldalain található információk, szolgáltatások, cikkek nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük minden esetben fordulj szakorvoshoz betegség esetén! A táplálék kiegészítők nem gyógyszerek. Az étrend-kiegészítők és a különleges táplálkozási célú élelmiszerek csak élelmiszerek, nem gyógyítanak, előznek meg betegségeket vagy helyettesítenek gyógyszereket és semmiképpen sem alkalmasak a kiegyensúlyozott változatos étrend helyett alkalmazni őket.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése